Over Refunddesk

Met Refunddesk claimt u zelf online uw vergoeding als uw vlucht vertraagd of geannuleerd is, u omgeboekt bent of als u geweigerd bent op de vlucht waarvoor u een ticket had gekocht.

Objectief en eerlijk

Refunddesk kent de Europese wetgeving door en door en heeft toegang tot een uitgebreide database met vlucht- en weergegevens. Op basis van onze kennis en onze database bepaalt Refunddesk of u recht heeft op een vergoeding. Mocht u op basis van de ingevulde vluchtgegevens geen recht hebben op een vergoeding adviseert Refunddesk u om de claim niet door te zetten.

No cure, no pay

Voor vluchten waarbij u recht heeft op vergoeding, kunt u het hele claimtraject uitbesteden aan Refunddesk. Dat is lekker gemakkelijk aangezien Refunddesk het hele proces voor u uitvoert. Refunddesk werkt op basis van no cure, no pay. Bij succes ontvangt Refunddesk een succesfee van 29% en €26 administratiekosten per persoon. U betaalt alleen voor de diensten van Refunddesk als zij de vergoeding voor u ophalen.

Succespercentage van ruim 97%

Veel luchtvaartmaatschappijen blijven zich verzetten tegen de regels zoals opgelegd door de Europese Verordening. De afgelopen jaren heeft Refunddesk samen met EUclaim vele rechtszaken tegen verschillende luchtvaartmaatschappijen gevoerd. En met succes! Meer dan 97% van alle gevoerde zaken zijn gewonnen. Mocht uw claim tot een rechtszaak komen dan garandeert Refunddesk dat alle juridische kosten voor Refunddesk zijn.

Wist u dat wij inmiddels 350.456 passagiers hebben geholpen?