Over Refunddesk

Heeft u onlangs een vluchtprobleem ervaren? Dan bent u bij Refunddesk aan het juiste adres. Refunddesk is gespecialiseerd in de Europese wetgeving en helpt u graag bij het verkrijgen van een vergoeding voor vluchtvertraging en annulering, instapweigering of als u bent omgeboekt. Sinds 2010 zorgt Refunddesk ervoor dat passagiers krijgen waar ze recht op hebben.

Data van Refunddesk

Refunddesk kent de Europese wetgeving tot in de kleinste detail en heeft toegang tot de uitgebreide database van Lennoc. In de database worden dagelijks ruim 13 miljoen vlucht- en weergegevens geanalyseerd en aangevuld met nieuwsberichten over het vliegverkeer. Op basis van onze expertise en database bepaalt Refunddesk of u recht heeft op een vergoeding. U kunt eenvoudig en vrijblijvend uw rechten controleren in onze calculator.

Service op basis van no cure, no pay

Geeft de calculator aan dat u recht heeft op een vergoeding? Dan kunt u het hele claimproces uitbesteden aan Refunddesk door een claim in te dienen en alleen de benodigde documenten aan te leveren. Refunddesk zal vervolgens voor u de claim indienen bij de luchtvaartmaatschappij op basis van no cure, no pay. Dit betekent dat Refunddesk een succesfee van 29% en €26 administratiekosten per persoon ontvangt bij een succesvolle claim. Mocht uw claim tot een rechtszaak komen, dan garandeert Refunddesk dat alle juridische kosten voor Refunddesk zijn. U loopt dus geen enkel risico.

Waarom een claim indienen bij Refunddesk?

Ondanks de komst van de Europese Verordening 261/2004 blijven veel luchtvaartmaatschappijen zich verzetten tegen de regels. Refunddesk heeft daarom de afgelopen jaren samen met EUclaim vele rechtszaken tegen verschillende luchtvaartmaatschappijen gevoerd – en met succes! Meer dan 97% van alle gevoerde zaken zijn gewonnen door onze sterke juridische afdeling.

Wist u dat wij inmiddels 493.767 passagiers hebben geholpen?